вторник, 14 август 2012 г.

Можем ли да бъдем приятели с изгубената си любов?

Често мои познати , приятели и клиенти ме питат, можем ли да прекратим любовната си афера и да останем приятели? С много малки изключения съм установила, че отговорът е не. Ако двама са имали сексуална афера и са решили при раздялата си да останат приятели, това е изключително сложен процес. В един момент са били интимни и са споделяли може би най-съкровените си неща, а в следващия момент вече трябва тази физическа интимност да премине в платоническа. И двамата са били емоционално ангажирани. Тази ангажираност, поне за единия от двамата, остава и след това. Той или тя ще искат повече от едно платонично приятелство. Прекалено сложно е. Колкото повече контакти имат като „просто приятели”, толкова вероятността от разочарование и грозни сцени е по-голяма. Определено добрата романтика е също и добро приятелство , но не за това става дума. Когато хората ме питат дали могат да останат приятели след връзката си , те имат в предвид дали е възможно платонично приятелство. Моят отговор винаги е , не , те не могат. Сексуалното привличане е твърде силно, по-силно от приятелството. Те просто не искат да напуснат тази романтична връзка и искат да я трансформират в приятелство. Спирането на сексуалния контакт не може да запази връзката им. Просто прави нещата по-зле за единия или много често и за двамата. Да, имало е няколко романтични афери и изгубена любов, в които партньорите са се отказали успешно от реална и удовлетворяваща дружба. Но лично аз познавам много малко от тях. Животът ни е разнообразен и много интересен, но не винаги получаваме всичко , което желаем. 

Facebook: Елена Виделова
Skype:evidelova
Телефон: 0879 855 786
jiveisaznatelno@abv.bg

1 коментар:

  1. Аз смятах, че можем да останем приятели след 5 годишна връзка. Споделяхме важни за нас неща, срещахме се с общи приятели, до момента, в който тя не ме запозна с новото си гадже. Нож прониза сърцето ми и в този момент се замислих. А нали бяхме само приятели, защо ме заболя толкова много. В този момент си дадох сметка, че за всичкото това време просто тайно съм се надявал ние пак да бъдем заедно.

    ОтговорИзтриване