вторник, 28 февруари 2012 г.

За по-добро бъдеще!



Ярката ни визия за утрешния ден прави слънчев днешния. Отношенията ни към бъдещето се отразяват на текущото състояние на ума ни.

Състоянието на депресия, в което изпадаме е ужасно, тя се отразява на бъдещето ни или по-точно на усещането ни за бъдещето. Мрачността на настоящето ни е толкова потискаща и ни смачква, просто защото не можем да си представим алтернатива за утре.

Аз лично съм усещала в някои моменти на моя живот, колко депресиращо е да живееш без ярката светлина на утрешния ден.

Връзката ни с бъдещето засяга текущото състояние на ума, заради рани от миналото живеем в страх от бъдещето и това е източник на силни негативни емоции. Не знаем какво е бъдещето ни, но и не вярваме, че заслужаваме по-добро . Страх ни е и сме под стрес. Това източва енергията ни и мотивацията ни е на нула.

Учили са ни, че сме безсилни пред бъдещето, че то ще се случи от само себе си, доставено от съдбата . Тревожността , гневът и страхът са в огромни количества, безнадеждност, широко известна като депресия.

В действителност аз съм на мнение, че ние можем сами да създадем бъдещето си и това, което искаме. Можем да постигнем това, което искаме от живота , само ако имаме ясна визия , къде сме се насочили. Причината да не се движим напред е ,че не знаем къде отиваме.

Успешните хора се осмеляват да се стремят към Луната, вярват, че всичко е възможно, докато повечето от нас са се научили да се „крият”.Голяма част от нас се опитват всеки ден да убедят себе си и партньорите си , че това което имат е достатъчно. Незадоволителни и дори разрушителни са този вид взаимоотношения.

Като цяло, визията ни за бъдещето ни, би трябвало да е източник на надежда и мотивация. Никак не е лесно, бъдещето на семейството ми, на децата ми, на физическото и психическо здраве, на кариерата ми , на финансовото ми състояние, на емоционалния ми свят.

Но живот...... разнообразен, интересен, емоционален, такъв какъвто всеки сам си го направи.


Facebook: Елена Виделова
Skype:evidelova
Телефон: 0879 855 786
jiveisaznatelno@abv.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар